ILMOITTAUDU

Henkilöautokortti

Katso alkavat kurssit ja ilmoittaudu >>

Meillä Kontiolahden Autokoulussa on tärkeää, että saat rahoillesi vastinetta. Haluamme luoda ilmapiirin, jossa sinun on helppo oppia ja voit luottaa omaan opettajaasi. Tyhmiä kysymyksiä ei ole! Pyrimme toteuttamaan opetuksemme ilman virtuualista oppimisympäristöä ja simulaattoriopetusta. Mieluusti siis oikealla autolla, oikeassa liikenteessä! Kaikki kurssipakettimme sisältävät teoriaopetuksen virtuualitunteina, sekä liikenteessä tapahtuvan ja laadukkaan ajo-opetuksen kokeneen liikenneopettajan johdolla, pääasiassa ilman simulaattoriajotunteja.

Henkilöautokortti pähkinänkuoressa

Tällä hetkellä laki vaatii B-ajo-oikeudesta haaveilemaan suorittamaan Eas-koulutuksen, vähintään 10 teoriatuntia, sekä riskientunnistuskoulutuksen, joka pitää sisällään 4 teoriatuntia ja 4 ajotuntia.

Lopuksi tietysti teoria- ja ajokoe.

Turvallisuuskoulutus eli EAS-koulutus käsittää 4 teoriatuntia ja ne käydään siinä vaiheessa, kun ensimmäistä ajokorttia suoritetaan. Eli olipa ensimmäinen korttisi mopokortti tai henkilöautokortti vaikkapa kypsemmälläkin iällä, niin turvallisuuskoulutus tulee suorittaa aina. Se kuitenkin suoritetaan ainoastaan yhden kerran.

Riskientunnistamiskoulutus puolestaan koostuu 4 teoriatunnista sekä 4 ajotunnista ja se korvaa autokoulun henkilöautokortin vanhat kakkos- ja kolmosvaiheen. Koulutus sisältää muun muassa opetuksen liukasradalla sekä pimeänajon. Riskientunnistamiskoulutus on oltava suoritettuna ennen mahdollisuutta osallistua ajokokeeseen ja se koskee myös opetusluvalla ajokorttia suorittavia.

Jos jokin asia mietityttää ole rohkeasti meihin yhteydessä.

Tavoitat meidän puhelimitse esimerkiksi whatsapp-viestillä tai soittamalla 0406604843.

Sähköpostit toki kulkee myös toimisto@kontiolahdenautokoulu.fi

Kontiolahden Autokoulu

Olemme nuorekas ja hyväntuulinen autokoulu joka toimii Joensuun ja Kontiolahden alueilla.
JÄTÄ VIESTI
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram