ILMOITTAUDU

Meidän tiimi ja muutama ajatus toiminnastamme

Keitä myö ollaan?

Kontiolahden autokoulu - joensuu
Anna Bäcklund ja Juha Romppanen
Olemme Anna ja Juha ihan täältä Kontiolahdelta. Me olemme molemmat 37-vuotiaita ja Anna onkin jo ehtinyt toimia yli yhdeksän vuotta autokouluyrittäjänä, sekä hieman pidempään liikenneopettajana. Juha on autokoulumaailmassa vähän tuoreempi tulokas, mutta kovalla työhistorialla yhdistelmäajoneuvonkuljettajana sekä moottoripyöräharrastajana omaa huikean määrään tietotaitoa. Rakastamme luontoa, koiria, hyvää ruokaa, rauhallista elämää, työtämme sekä kohtaamisia mukavien ihmisten kanssa.

Opettajina haluamme olla sinun luottamuksesi arvoisia. Otamme huolesi ja jännityksesi tosissaan sekä olemme tukenasi koko ajokorttiprojektisi ajan. Opettajina olemme varmasti myös vaativia, mutta myös samaan aikaan rentoja! Tunneillamme ei ole tyhmiä kysymyksiä ja ne jopa kuuluvat asiaan. Kun tulet meille aloittamaan autokoulun toivomme, että voimme tavata henkilökohtaisesti ja pääsemme tutustumaan sinuun, jolloin opettaminen ja oppiminen on paljon mukavampaa.

LAATU Tämä näkyy kaikessa tekemisessämme. Opetus, kalusto, opiskelumateriaalit, yhteistyökumppanit - kaikki on laadukasta, jopa kahvi autokoululla. Päivitämme myös jatkuvasti omaa osaamistamme, jotta meillä on aina ajantasainen tieto käsillä.

REHELLISYYS & SUORAPUHEISUUS On tärkeää, että meidän opettajien sekä asiakkaiden välinen vuorovaikutus perustuu siihen, että voimme puhua asioista suoraan. Etenkin on tärkeää, että me voimme antaa sinulle rehellistä palautetta esimerkiksi ajotunneista - mikä meni hyvin ja mitä tulee vielä harjoitella. Tai toisinpäin, sinä voit antaa meille palautetta ja kysyä ihan mitä vain on mielen päällä, me autamme.

ILMAPIIRI Oppimista voi tapahtua vain jos ilmapiiri on positiivinen ja turvallinen. Tämä on meidän opettajien homma, luoda siis mukava ilmapiiri oppimiseen.

LUOTTAMUS Luota meihin! Me olemme oman alamme ammattilaisia, me tiedämme mitä me teemme ja miksi. Olemme opettaneet tuhansia erilaisia oppijoita, joten meillä on aika hyvä silmä ja vankka kokemus tähän hommaan. Olet hyvissä käsissä!

AJAMINEN OIKEALLA AUTOLLA, OIKEASSA LIIKENTEESSÄ Meidän näkemys on se, että pyritään ajamaan mahdollisimman paljon oikealla autolla oikean liikenteen seassa, jotta pääsemme haluttuun lopputulokseen eli sinulle ajokortin ja sellaiset eväät liikenteeseen, että pärjäät aina turvallisesti siellä.

JOUSTAVUUS Voimme aloittaa ajotunnit Kontiolahdella kirkonkylältä ja Lehmosta, sekä Joensuusta esimerkiksi ammattikoululta tai keskustasta, mistä sinulle parhaiten sopii. Nämä sovitaan aina yhdessä.

Kontiolahden Autokoulu

Olemme nuorekas ja hyväntuulinen autokoulu joka toimii Joensuun ja Kontiolahden alueilla.
JÄTÄ VIESTI